Na Bon.hr portalu ne želimo samo pružati poslovne podatke: svatko od nas snosi svoj dio odgovornosti za poboljšanje poslovnog okruženja. Kako smo privilegirani svakodnevno raditi s uspješnim poduzetnicima i surađivati s vrhunskim stručnjacima iz različitih branši, odlučili smo dio razmišljanja i savjeta koje tako dobivamo podijeliti sa svima. Tako su pokrenuti Bon.hr razgovori.
Što su Bon.hr razgovori?
Bon.hr razgovori zamišljeni su kao niz opuštenih razgovora sa stručnjacima iz različitih branši o temama važnim za uspješnije poslovanje. Kao sugovornike, ugostit ćemo financijske analitičare, prodajne stručnjake, marketinške menadžere, pravnike i druge koji svima mogu pomoći donositi bolje poslovne odluke.
Ovom vrstom edukacije želimo doprinijeti boljem razumijevanju procesa koji se trenutno odvijaju u našem gospodarstvu. To su, primjerice, nošenje s posljedicama koronakrize, povišena inflacija, prelazak na euro i slično. Ovi će vam razgovori, vjerujemo, biti korisni da se spremnije suočite s izazovima i lakše ih prebrodite.
U prvoj epizodi: koja je razlika između recesija 2008. i 2020. godine?
Naš gost u prvoj epizodi je dobro poznati specijalist za financiranje malih i srednjih poduzeća, autor metodologije za našu Procjenu vrijednosti poduzeća te čest medijski gost za financijske teme, Hrvoje Serdarušić. Ugostio ga je direktor Bon.hr portala, Predrag Novačić.
U prvom razgovoru, između ostalog, poslušajte:
– koje su razlike između krize 2008. i 2020. godine
– kako su hrvatska poduzeća poslovala u 2021. godini
– što možemo zaključiti o spremnosti za novu krizu na temelju financijskih izvještaja 140.000 obveznika predaje GFI
– koliko je važna likvidnost za otpornost na krizu
– kako su se kretale procjene vrijednosti poduzeća u 2021. u odnosu na pretkriznu 2019.
– koja su gospodarska očekivanja našeg gosta u narednim godinama te koji će biti najveći izazovi u narednom razdoblju
– na što bi poduzetnici u sljedećim mjesecima trebali osobito obratiti pozornost
– što se promijenilo u načinu na koji investiramo od 2007. naovamo
– na što bi u financijskim izvještajima mali i srednji poduzetnik trebao posebno obratiti pozornost.