Karijere

Provjerite najnovije otvorene pozicije u Prima Bonu!

Karijere u Prima Bonu: Junior Customer Success Specialist

Zanimaju vas poslovne financije i rad u manjem timu? Želite savjetovati male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj o tome kako mogu unaprijediti svoje poslovne odluke? Potrebno vam je fleksibilno radno vrijeme, koje se može prilagoditi vašim studijskim obvezama?

Pridružite nam se kao:

JUNIOR CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST

 

Prima Bon je dio Prima Grupe, koja je od 2007. specijalizirana za upravljanje poslovnim informacijama, rizicima u poslovanju i zaštitu poslovnih aktivnosti. Lideri smo u inovacijama, kao što je uvođenje procjene vrijednosti poduzeća za sva trgovačka društva u Republici Hrvatskoj na našem Bon.hr portalu. Dnevno osvježavamo podatke unutar svog sustava, čineći dostupnima podatke o blokadama, promjenama vlasnika, vijestima o nagodbama i drugima. Time pružamo najrelevantniju podlogu za menadžerske odluke.

Želimo pomoći oblikovati buduće stručnjake za poslovne informacije, koji će pomoći menadžmentu donositi relevantne odluke na temelju pravih podataka.

Koje su odgovornosti na ovoj poziciji?

  • kontaktiranje klijenata koji su već zakupili paket na našem Bon.hr portalu te dogovaranje telefonskih ili Zoom sastanaka sukladno rasporedu
  • istraživanje profila klijenata (informiranje o njihovom poslovanju za bolje razumijevanje njihovih specifičnih potreba)
  • savjetovanje klijenata o važnim pokazateljima za njihovo poslovanje (gdje ih mogu pronaći, kako ih mogu pratiti te kako im to može pomoći u donošenju odluka)
  • unošenje prikupljenih podataka važnih za korištenje u interni sustav za upravljanje odnosima s klijentima
  • komunikacija s odjelom prodaje i marketinškim odjelom: prenošenje informacija koje mogu unaprijediti korisničko iskustvo.

Koga tražimo?

Isključivo studente između treće i pete godine studija koji imaju određeno predznanje iz analize financijskih izvještaja i poznavanje financijskih pokazatelja, kao i dobre komunikacijske vještine te vještine upravljanja vremenom. Potrebna je dostupnost od najmanje dva dana u tjednu po četiri sata, a veća dostupnost je plus. Imat ćemo razumijevanja za pauzu od radnih zadataka u razdoblju ispitnih rokova.

Što nudimo?

  • fleksibilno radno vrijeme, koje se prilagođava studijskim obvezama
  • uvodne, stručne, individualne edukacije od strane naših konzultanata za pojedina područja (uračunavaju se u radno vrijeme)
  • kompetitivnu satnicu
  • kasnije je moguće dogovoriti fleksibilnu lokaciju rada (kombinacija rada od kuće i rada u uredu)
  • priliku za stjecanje iskustva rada s menadžerima i vlasnicima brojnih hrvatskih malih i srednjih poduzeća, bez pritiska prodaje (vi se samo brinete da klijenti izvuku maksimalne koristi iz svojih paketa i budu u toku sa svim unaprjeđenjima koja za njih pripremamo).

Kako se prijaviti?

Ako ste zainteresirani, prijavite se na natječaj slanjem svog životopisa i kratkog motivacijskog pisma na info@bon.hr s naznakom “Prijava za Junior Customer Success Specialista”. Prijave su otvorene do zatvaranja pozicije.